Contact Info / Websites

Recent Movie Reviews


Awesome Reach Awesome Reach

Rated 5 / 5 stars

LMAO

dude, they snorted the disc!



We Hate It When... We Hate It When...

Rated 5 / 5 stars

Just a good time.

This has one of my favorite rock tunes, and my favorite game characters, full blast 10!


People find this review helpful!

NiN10Doh: ToThe64thPower NiN10Doh: ToThe64thPower

Rated 5 / 5 stars

LMAO to the 64th power!

Soooo damn funny, especially the bit about Chrono Trigger, I Hate EVERYONE But Chrono, Magus and Glenn(I respect him too much to call him Frog). In the immortal words of The Dream "Shawty is a 10". truly great job


Recent Game Reviews


Ching Chong Beautiful Ching Chong Beautiful

Rated 5 / 5 stars

Ninja Warrior had it coming....

I was wondering why it took so long for someone to parody Ninja Warrior on NG. In other words, good f@#%ing job.


People find this review helpful!

William and Sly William and Sly

Rated 5 / 5 stars

AWESOME!

Nice game, but the action was a little on the limp side.


People find this review helpful!

NG Level Icon Maker V2 NG Level Icon Maker V2

Rated 5 / 5 stars

Love it

now i can feel like a NG programmer at work while not being one!


Recent Audio Reviews


Don't Stop Believin' (Retro) Don't Stop Believin' (Retro)

Rated 5 / 5 stars

lmao

Soooo awesome a full on blast!


Prodigal responds:

Thanks! xD


Dj-C -Ready, Steady, GO! RMX Dj-C -Ready, Steady, GO! RMX

Rated 5 / 5 stars

Thank God I Thought of Newgrounds!

Someone put this on youtube as a sonic colors soundtrack song, I even downloaded it from there but I wanted to make one last attempt to find the real artist.

This took my favorite anime theme and made it my 2nd favorite, because now this song exists!


People find this review helpful!
Chimy727 responds:

haha. thanks dude!
that means a lot!
:D
-Dj-Greene


~|Chrono Trigger: Piano|~ ~|Chrono Trigger: Piano|~

Rated 4.5 / 5 stars

Memories again

This song brought back some memories of wrecking the biggest baddest bosses hands down in any game, the only boss to rival Lavos, was Giygas from Earthbound. Damn whered the good bosses go?????


People find this review helpful!

Recent Art Reviews


LOZ Phantom Hourglass LOZ Phantom Hourglass

Rated 5 / 5 stars

"Woah!!"

Link looks lie he should, stupifiyed good job.


People find this review helpful!

Supar Malio Bruthas Supar Malio Bruthas

Rated 5 / 5 stars

omg

The mario bros show was the textbook example of an Epic Fail lol nice pic tho



NG 4 Ever NG 4 Ever

Rated 5 / 5 stars

Niiiiiiice!

the pic says it for me!


HAVT responds:

haha thanks!